työpaikat rekrytointi

Tiedote: Virian toimenpiteet koronavirukseen varautumisessa

Tätä tiedotetta päivitetään: Viimeisin päivitys tehty 24.4.2020. Viimeisimmät muutokset tunnistat lihavoidusta tekstistä.
Koronaviruksen (COVID-19) leviäminen aiheuttaa huolta Suomessa ja maailmanlaajuisesti. Tässä tiedotteessa kerromme, miten Viria valmistautuu koronaviruksen leviämiseen. Tärkeimpänä tavoitteenamme on turvata työntekijöidemme ja asiakkaidemme hyvinvointi sekä taata häiriötön palvelu. Tällä hetkellä tuotannossamme pystytään toimimaan normaalisti, eikä merkittäviä häiriöitä ole. Jatkamme edelleen kaikkia toimenpiteitä suojautumisen ja tuotannon varmistamiseksi.
Toimenpiteet, joihin olemme ryhtyneet koronaviruksen vuoksi:

• Tuotannon jatkuvuuden varmistamiseksi on tartuttu seuraaviin toimiin
    • Varautumissuunnitelmat on otettu käyttöön ja suunnitelmia päivitetään aina tarpeen mukaan.
    • Henkilöstön sijaisjärjestelyt on tehty tai ovat työn alla
    • Etäyhteydet on testattu ja ne mahdollistavat työtehtävien suorittamisen tarvittaessa kotoa tai muista toimipisteistä.
    • Päämiesten kanssa tiiviissä yhteistyössä varmistamme mahdollisimman häiriöttömän laitteiden ja varaosien toimitusketjun.
  • Henkilöstö on ohjeistettu virukselta suojautumisesta ja sen leviämisen ehkäisemisestä.
  • Asennustoimintaa suorittaville on annettu oma tarkempi ohjeistus koskien toimintaa asiakkaan tiloissa. Ohjeistusta täsmennetään ja täydennetään sitä mukaan, kun lisätietoa tilanteesta saadaan.
  • Asiakaskohtaiset ohjeistukset käsitellään ja jalkautetaan toimintaan systemaattisesti
  • Henkilöstö tekee etätöitä niiltä osin, kuin työtehtävät sen sallivat.
  • Tapaamisten osalta suosimme etätapaamisia, aina kun se vain on mahdollista.
  • Kaikki Virian asiakastilaisuudet on peruttu 15.3.-31.5.2020 väliseltä ajalta.
  • Työmatkoja on rajoitettu: Kotimaassa matkustetaan vain välttämättömissä tapauksissa. Ulkomaille matkustaminen on kielletty.
  • Erillinen koronavirusepidemiaa varten perustettu ryhmä kokoontuu päivittäin tilanteen arvioimiseksi ja tarpeellisten toimenpiteiden suorittamiseksi.

Seuraamme tilannetta edelleen tarkasti ja noudatamme paikallisten viranomaisten suosituksia. Päivitämme ohjeistustamme ja varautumissuunnitelmaa aina tarpeen mukaan.
Lisätietoja varautumisestamme saat tarvittaessa oman yhteyshenkilösi kautta.

Virialla tapahtuu

Loihde julkistaa tammi-syyskuun 2021 tuloksen 29.10.2021

Loihde Oyj, Lehdistötiedote, 21.10.2021 klo 10:30 Loihde Oyj julkistaa liiketoimintakatsauksen tammi-syyskuulta 2021 perjantaina 29.10.2021 noin kello 08.00. Loihteen toimitusjohtaja Samu Konttinen esittelee tuloksen webcast-tiedotustilaisuudessa samana päivänä klo 11.00. Lähetystä voi seurata osoitteessa https://loihde.videosync.fi/2021-q3-tulos. Esitysmateriaali ja…

Loihde listautunut First Northiin