Loihteen vuosikertomus vuodelta 2021 on julkaistu

Loihde Oyj   Yhtiötiedote    30.3.2022 klo 13.30

Loihde Oyj:n vuosikertomus vuodelta 2021 on julkaistu tänään. Vuosikertomus sisältää vuosikatsauksen, hallituksen toimintakertomuksen, tilinpäätöksen ja tilintarkastuskertomuksen, selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä sekä toimielinten palkitsemisraportin vuodelta 2021. Vuosikatsaukseen sisältyy vastuullisuusraportti.

Vuosikertomus on tämän tiedotteen liitteenä PDF-tiedostona ja se on myös saatavilla osoitteessa https://www.loihde.com/omistajille/raportit-ja-esitykset/.

Loihde Oyj

Viestintäjohtaja Tiina Nieminen, puh. 044 411 3480, tiina.nieminen@loihde.com

Hyväksytty neuvonantaja Aktia Alexander Corporate Finance Oy, puh. +358 50 520 4098

Loihde on digitaalisen kehittämisen ja turvaratkaisujen asiantuntijayritys. Autamme asiakkaitamme luomaan kasvua ja kilpailukykyä digitalisaation avulla sekä turvaamaan ihmiset, tiedon ja liiketoiminnan jatkuvuuden. Loihde koostuu kahdesta liiketoiminta-alueesta: turvaratkaisuista, jossa toimimme Loihde Trust-brändillä, ja digitaalisen kehittämisen liiketoiminnasta, jossa brändejämme ovat Loihde Advisory, Loihde Analytics ja Loihde Factor. Henkilöstöä konsernissa on noin 750 ja sen liikevaihto vuonna 2021 oli 108,1 miljoonaa euroa.